Op pad naar Blijderivier Canyon - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Marian Dixhoorn - WaarBenJij.nu Op pad naar Blijderivier Canyon - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Marian Dixhoorn - WaarBenJij.nu

Op pad naar Blijderivier Canyon

Blijf op de hoogte en volg Marian

31 Oktober 2014 | Zuid-Afrika, Pretoria

Vanorgen 31 oktober zijn we vertrokken richting Bijdepoort rivier Canyon. We wilden via de Long tom pas. Helaas hebben we de afslag bij Lydemburg gemist. We waren zo geconcentreerd om alle potholes te ontwijken dat we de afslag misten. We zijn toen over Robberts pas gereden en heeb Pelgrimsrest bezocht. Pelgrimsrest was niet meer zoals het 30 jaar gelden was. Het enige wat er was waren kraampjes met allerlei Afrikaanse souvenirs. Verder gegaan werd het weer anders. In Pretoria was het 35 graden. Vanuit Pelgrimsrest naar Blijderivier zakten de wolken over de bergen en was het nog 15 gr en mistig! Uitkijken dus. Morgen gaan we veel mooie dingen zien oa 'God' s window' en de 3 rondavels. Hebben we vandaag ook al gezien vanaf de resort waar we nu zijn. Nu weer een heerlijk diner waarbij je alles kunt kieEn wat je maar wilt. Het is hier geweldig!

• 31 Oktober 2014 - 21:05

Jos:

Lekker hoor dat klinkt wel heel leuk!!! Veel plezier

• 01 November 2014 - 14:08

Willem En Martje:

We hebben het dagboek ook gevonden! Leuk om te lezen en mooi dat jullie het goed naar je zin hebben. Wel jammer dat je de afslag gemist hebt, maar afijn, genoeg te zien volgens mij. Veel plezier verder!