Blyde Rivier Canyon - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Marian Dixhoorn - WaarBenJij.nu Blyde Rivier Canyon - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Marian Dixhoorn - WaarBenJij.nu

Blyde Rivier Canyon

Blijf op de hoogte en volg Marian

01 November 2014 | Zuid-Afrika, Pretoria

Zaterdag 1 november. We hebben een deel van de Panoramaroute gereden. Gestart bij de Berlin falls, vervolgens de Lisbon falls (watervallen). Toen zijn we naar God's window gereden. Hier zie je op grote hoogte de overgang van de bergen naar het lage land. Helaas het was zo mistig dat we teruggekeerd zijn. 's Middags herkansing op de terugweg! We hebben in Graskop een heerlijke tosti gegeten en zijn doorgereden naar de Mac Mac falls tussen Graskop en Sabie. Mooie natuur onderweg. Toen teruggereden en weer op pad gegaan naar God''s window. Helaas het was nog steeds potdicht. We zagen bijna de weg niet maar wel weer iets geleerd. Als het heel mistig is zet je je knipperlichten aan! Geluk gehad 30 jaar geleden. Toen wel God's window gezien.
We hebben op de terudweg nog de 3 rondavles bezocht. Ook hier zie je de overgang naar hetnlage veld. Prachtig. Zie foto's. Morgen gaan we naar het Krugerpark en hopen we de big 5te ontmoeten.