Krugerpark 1 - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Marian Dixhoorn - WaarBenJij.nu Krugerpark 1 - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Marian Dixhoorn - WaarBenJij.nu

Krugerpark 1

Blijf op de hoogte en volg Marian

05 November 2014 | Zuid-Afrika, Pretoria

Vandaag naar het Krugerpark. Na vele potholes (putten) in de weg kwamen we ca 11 uur bij de Phalaborwa gate. We hebben ons geregistreedr zodat men weet wie wanneer in het park is. Ons eerste kamp waar we verbliven is Satara. We hebben vele dieren gespot, olifanten, giraffen, bokken, zwrtae neushoorns, gnoes, zebra's. Prachtig. Bij aankomst in Satara hadden we onze wildcard nodig. Hiermee hebben we gartis toegang tot alle parken. Aangekomen in de rondavel hadden we geen stroom bij 32 gr! De receptie werkte met gaslampjes.Toch maar kijken of we iets konden eten ook al werd het donker.Geen probleem. Er werd op gas gekookt. Nadat onze maaltijd geserveerd was ging de stroom weer aan. We hebben 30 jaar geleden ook in de rondavels gelogeerd. Wat ons opvalt is dat alles gedateerd is. Het lijkt of men inteerd op de rijdom die er vroeger was. Morgen gaan we naar het volgende kamp. Lager Sabie. Benieuwd wat we onderweg weer tegenkomen.