Veyane village - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Marian Dixhoorn - WaarBenJij.nu Veyane village - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Marian Dixhoorn - WaarBenJij.nu

Veyane village

Blijf op de hoogte en volg Marian

07 November 2014 | Zuid-Afrika, Pretoria

Vrijdag 7 november naar Veyane village geweest. Dit ligt ca 5 km buiten St. Lucia. Dit is een Zulu dorp. We werden rondgeleid door een bewoonster. We mochten ook kijken bij de kindercreche. De kinderen dansten en zongen voor ons. Als laatste bezochten we originele hutten waar de Zulu's voorheen in leefden. We hebben ook traditionele kleding aangekregen. Aan het eind werd er gedanst en moesten wij ook mee doen. Het was erg leuk om mee te maken.
's Middags hebben we het Wetland Park bezocht en Cape Vidal. We hebben enkele zebra's gezien, bokken en 3 zwarte neushoorns maar ons belangrijkste doel was de Indische Oceaan. Eerst Mission Rocks. Hoge golven beukten op de rotsen. Vervolgens Cape Vidal. Superhoge golven en een enorm zandstrand. Helaas was het bewolkt weer en maar 20 gr, de zwembroek is niet uit de tas geweest. Morgen eerst nog varen in de rivierdelta. St Lucia is beroemd om haar krokodillen en nijlpaarden. Daarna gaan we verder naar Umhlanga.

• 07 November 2014 - 21:32

Daan En Ruth:

Wij heeft geen bericht gekregen tot vandaag.Maar Wij sien jullie heeft al veel gerijst
    en gesien. Wij hebben al de toffees , ens. gekregen.
    Kruig jullie bij het vliegveld
    Geniet jullie reis verder.
    Liefde en groetjes.

• 09 November 2014 - 19:18

Anja:

Haha, super toffees vir ons??